ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА НА 2024/2025 Н. Р.
ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА НА 2024/2025 Н. Р.
Складено за програмою «Основні орієнтири виховання»
та «НУШ. У поступі до цінностей»
І СЕМЕСТР
ВЕРЕСЕНЬ
МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Завдання періоду:
- Пропагування здорового способу життя.
- Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
- Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
І тиждень. Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» (02.09-06.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Екологічна грамотність і здорове життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
||||
День знань. Свято Першого дзвоника «Завжди усміхайся нам, Україно ясна!» |
02.09 |
1-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
|
Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний ярмарок «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги). |
05.09 |
1-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
|
«Вибори органів учнівського самоврядування – 2024». |
04.09-06.09 |
1-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
|
Анкетування учнів «Шкільний лідер. Соціально-психологічний портрет» (з метою виявлення лідерських якостей учнів). |
16.09 |
5-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
|
ІІІ тиждень. Тиждень миру (16.09-20.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особисті до суспільства і держави. |
|||||
День миру (21.09). Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру). |
16.09-20.09 |
1-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
|
Флешмоб «Мир над Україною». |
19.09 |
1-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
|
Загальношкільна лінійка «Хай буде мир для України!» |
20.09 |
1-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
|
День партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939 – 1945 р.р.. Хронологічна презентація «День партизанської слави в Україні. Жовта стрічка». |
22.09 |
5-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор |
|
День пам’яті трагедії Бабиного Яру. Усний журнал «Бабин Яр: людина, влада, історія». Інтерактивна виставка «Бабин Яр: пам'ять на тлі історії». |
29.09 |
1-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор |
|
Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру. |
29.09 |
1-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
УС, педагог-організатор |
|
Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00. |
Протягом року |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Зустріч з рятувальниками «Професія – рятувальник». |
17.09 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
Оформлення класних куточків. |
Вересень |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
Всесвітній день туризму. Квест «Мандруємо Україною разом». Змагання «Орієнтування на місцевості». |
27.09 |
1-6 7-9 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор ,вчитель географії та фізкультури |
|
Збір фото-колажів до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!» |
27.09 |
1-9 |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Педагог-організатор, УС |
|
День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом «Перлини українського кіно» |
13.09 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
|
Акція «Подаруй людям посмішку» (до Дня народження смайла) |
19.09 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
|
Підготовка свята до Дня працівників освіти. |
Вересень |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Акція «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати». Формування гуртків, узгодження плану їхньої роботи. |
02.09-13.09 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
Зустріч з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху». |
06.09 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
ІІ тиждень. Олімпійський тиждень (09.09-13.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||||
Онлайн-пост фотоколажів «Наші спортивні будні» |
09.09-13.09 |
1-9 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя |
Класні керівники, педагог-організатор |
|
Корисна перерва «Факти з історії олімпійських ігор. Видатні спортсмени України» |
10.09 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя. |
УС, учителі фізичної культури ,класні керівники |
|
Рейд «Стоп курінню!» |
09.09-13.09 |
7-9 |
Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність |
Педагог-організатор, УС |
|
IV тиждень. Тиждень протидії булінгу (23.09-27.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
|||||
Спорт-челендж «Я обираю активний спосіб життя» (до Всесвітнього дня здоров’я та довкілля) |
26.09 |
1-4 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
Педагог-організатор ,класні керівники |
|
Інтерактивна відео-панорама (Facebook) «Діти – це лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Вересень |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Класні керівники, педагог-організатор, УС |
МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.
Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
І тиждень. Тиждень вдячності захисникам і захисницям України «Нація нескорених: від козаків до сьогодення» (30.09-04.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до суспільства і держави. |
||||
Виставка вшанування «Герої нескореної України». |
01.10 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, учитель історії |
|
Благодійний захід «Під покровом Героїв України». |
02.10 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
|
Відео-подяка до Дня захисників і захисниць України «Врятуєм Україну!» на сайті школи |
01.10-04.10 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівники, УС |
|
Створення мотиваційного листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України». |
30.09-04.10 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
|
IV тиждень. Тиждень української писемності та мови (21.10-25.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|||||
Квест-батл між учителями та учнівським самоврядуванням «Мовознавча країна» (до Дня української писемності та мови 27.10) |
22.10 |
5-9 |
Спілкування державною мовою |
Педагог-організатор, УС |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Привітання до Дня працівників освіти. |
До 06.09 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність |
Педагог-організатор, УС |
Відео-презентація «10 фактів, які підлітки хочуть знати про кібербулінг» за матеріалами UNICEF. |
10.10 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційно-цифрова компетентність |
УС, педагог-організатор |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?» |
25.10 |
1-9 |
Ініціативність та підприємливість |
УС, педагог-організатор |
Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів». |
Жовтень |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
УС, педагог-організатор |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Всесвітній день тварин. Участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Життя домашніх тварин». |
04.10 |
1-9 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
УС, педагог-організатор |
Kahoot гра «Домашні тварини: правда чи ні». |
04.10 |
1-9 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор, УС Вчитель біології |
|
Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка». |
Жовтень |
1-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор, Вчитель біології |
|
Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Ліси для нащадків». |
Жовтень |
1-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор, Вчитель біології |
|
Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Птах року» |
Жовтень |
1-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор, Вчитель біології |
|
Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин. |
Жовтень |
1-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор, Вчитель біології |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Святковий концерт до Дня працівників освіти. |
04.10 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, ЗНВР |
ІІ тиждень. Тиждень шкільної бібліотеки «Читаюча шкільна родина – стратегічне завдання бібліотеки» (у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек) (07.10-11.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ІІІ тиждень. Тиждень протипожежної безпеки (14.10-18.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
||||
Інформаційна виставка «Твоя безпека – у твоїх руках» (на платформі Genially). |
16.10 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість». |
21.10-24.10 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Педагог-організатор, УС |
|
Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування». |
27.10 |
1-9 |
Ініціативність та підприємливість |
Педагог-організатор, УС |
|
Гра «Весела перерва». |
29.10
|
1-9 |
Ініціативність та підприємливість |
Педагог-організатор, УС |
МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Право створено на користь людству»
Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.
Завдання періоду:
- Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
- Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
- Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
- Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ІІІ тиждень. Тиждень Гідності та Свободи (18.11-22.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
||||
День Гідності та Свободи. Виставки малюнків «Україна починається з тебе» |
18.11-22.11 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
|
Документальна панорама пам’яті, віртуальні екскурсії місцями Революції Гідності «Вільні творять майбутнє». |
19.11-20.11 |
5-8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
|
Хвилина вшанування «Герої не вмирають». |
21.11 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
УС |
|
День пам’яті жертв Голодомору. Загальношкільний мітинг-реквієм «Білим янголам скорботи…». |
24.11 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатора |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Операція «Турбота». Уточнення та упорядкування списків учнів груп ризику та дітей, що потребують особливої педагогічної уваги. Провести індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень |
08.11 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
ІІ тиждень. Тиждень толерантності (11.11-15.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
|||||
Акція «Таємний друг» до Всесвітнього Дня доброти. |
13.11 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатора |
|
Тематичні перерви «Зроби свій вибір на користь життя». |
14.11 |
5-7 |
Уміння вчитися впродовж життя |
УС |
|
Фотоквест «Добро починається з тебе». |
15.11 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
IV тиждень. Тиждень профорієнтації (25.11-29.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці |
||||
Оформлення куточків з профорієнтації «На допомогу випускнику» |
Листопад |
9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
День батьківського самоврядування. Майстер-класи від батьків «Ярмарок професій». |
29.11 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
Забезпечення участі старшокласників в онлайн Днях відкритих дверей навчальних закладів (за умови дотримання умов воєнного стану та протиепідемічних вимог) |
Протягом року |
8-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міжнародний день запобігання експлуатації навколишнього середовища під час війни та збройних конфліктів. Тематичні інформаційні п’ятихвилинки Виставка малюнків «Природнє середовище у повоєнний час: небезпечні знахідки» |
06.11 |
1-6 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор |
Конкурс на кращу годівничку «Годівничка для синички – 2024» |
Листопад |
1-9 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Квест – гра «Золота осінь». |
06.11 |
1-7 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
Виставка фотогазет «Світ наших захоплень». |
25.11 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
І тиждень. Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди (04.11-08.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Здоровий спосіб життя та екологічна грамотність. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Виставка малюнків «Шкідливі звички-шлях у безодню!» |
06.11 |
1-9 |
Здорове життя та екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження і сфері культури |
Педагог-організатор |
|
Проведення акції «16 днів проти насилля» |
25.11-10.12 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»
Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.
Завдання періоду:
- Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
- Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
- Формувати вміння жити і працювати в колективі
- Виховувати соціально активну молодь.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Заходи до Дня Збройних Сил України. Челендж подяки « Ми будемо боротися, доки стане сил!» |
06.12 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень правових знань (09.12-13.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|||||
День вшанування пам’яті ліквідаторів ЧАЕС. 3D-тур «Годинник життя безупинно іде. Чорнобиль». |
14.12 |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
І тиждень. Тиждень милосердя і турботи (02.12-06.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
||||
Раптівка (флешмоб) «Добро крокує по планеті» |
02.12 |
5-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
|
Операція «Скарбничка добрих справ» до Міжнародного дня інвалідів (різдвяні подарунки, листівки, сувеніри). |
03.12 |
1-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор, класні керівники, УС |
|
Перегляд соціального короткометражного фільму «Інвалідність – не вирок». |
03.12 |
7-8 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Соціальний педагог |
|
Святковий благодійний ярмарок смаколиків до Дня благодійності. |
05.12 |
1-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
|
Профілактика комп’ютерного насильства та проявів агресії в кіберпросторі та соцмережах. Про важливість взаємин у темі кібербезпеки.
|
Грудень |
1-9 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ. |
04.12-06.12 |
1-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
Благодійна акція «Тепла хвиля» (плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ, приготування смаколиків для воїнів, відвідування захисників, які перебувають на лікуванні у медичних установах). |
Грудень |
1-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
|
Рейд «Скажемо «Ні» запізненням». |
Грудень |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
|
Онлайн-перекличка обдарованих учнів гімназії «Разом у Новий рік!» (створити відео з досягненнями учнів ліцею та розмістити на сайті й соцмережах закладу) |
До 30.12 |
1-9 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Педагог-організатор, УС |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Екологічний десант «Нагодуй птахів». |
Грудень |
1-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор, УС |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Заходи до Дня Святого Миколая. Арт-майстерні «Від Миколая до Різдва». |
Грудень |
1-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай». |
06.12 |
1-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники, УС |
|
Виставка фото-колажів «А хустка в нас завжди була в пошані» до Дня української хустки. |
07.12 |
1-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Класні керівники, педагог-організатор, УС |
|
Підготовка та проведення новорічних заходів «Пригоди друзів у пошуку Нового року». |
27.12 |
1-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури
|
Класні керівники, педагог-організатор, УС |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ІІІ тиждень. Тиждень доброчесності (16.12-20.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.
|
||||
Конкурс на кращий проєкт «Скажемо списуванню «Ні!» |
16.12 |
5-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
|
Виготовлення колажів «Не бери чужого» |
18.12 |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
|
Виставка малюнків «Чесність – це шлях до успіху» |
19.12 |
1-7 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
|
ІV тиждень. Тиждень знань безпеки життєдіяльності (23.12-27.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||||
Рейд «Щоденник». Перевірка за веденням щоденників здобувачів освіти |
Грудень |
1-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |