Протоколи засідань КППС дітей з ООП
ПРОТОКОЛ №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Беци Максима, учня 1 класу
Скотарської гімназії ім.Р. Ігнатишина
10.09.2024 року
Голова команди: А. Ф. Могіш
Секретар команди: Л.М. Ігнатишин
Присутні :
ПІБ |
Посада |
А.Ф. Могіш |
заступниця директора з навчально-виховної ро-боти |
Л.М. Ігнатишин |
класний керівник |
А.В.Куля |
вчителька іноземної мови ( німецької) |
Т.В. Яворська |
фахівець ІРЦ, практична психологиня гімназії |
Г.М. Брунцвик |
|
Н.В. Беца |
вчителька-асистент, мати |
Порядок денний
1. Про порядок організації інклюзивного навчання у закладі освіти.
2. Про складання та затвердження ІПР:
2.1. Розробка індивідуальних цілей в ІПР згідно потреб та можливостей учня
з ООП;
2.2. Адаптація та модифікація змісту навчання.
3. Визначення категорії труднощів та рівня підтримки учня з ООП.
4. Про планування корекційно-розвиткових занять на І семестр 2024-2025 навчального року.
- Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка розповіла, що організація інклюзивного навчання у закладі освіти в 2024-2025 навчальному році здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та «Порядку організації інклю-зивного навчання у закладах загальної середньої освіти», затвердженого поста-новою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (із змінами), з урахуванням категорії особливих освітніх потреб та рівнів підтримки, реко-мендованих інклюзивно-ресурсним центром, розпорядження Кабінету Міністрів України від 07 червня 2024 року № 527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки», листів Міністерства освіти і науки України № 6/679-24 від 03.09.2024 року «Про орга-нізацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році», № 1/13094-23 від 31.08.2023 року «Про організацію освіт-нього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році», №1/10258-22 від 06.09.2022 року «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році», методичних рекомендацій «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» та Положень «Про організацію інклюзивного навчання в Скотарській гімназії імені Руслана Ігнатишина», «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Аліна Федорівна ознайомила присутніх з наказом «Про склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами». Також голова команди наголосила, що батьки – важлива частина навчальної команди дитини з ООП і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дитини в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; брати участь у розробленні ІПР дитини тощо.
Виступили:
Брунцвик Г.М., вчителька-реабілітолог Воловецького ІРЦ, яка зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладі освіти, що здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закла-ду освіти на основних принципах, завданнях та функціях. Запропонувала консультативну допомогу батькам дитини з ООП щодо особливостей її розвитку. Наголосила про важливість створення здорового мікроклімату в родині для повноцінного розвитку дитини.
1.1. Учасиницям КППС дитини з ООП впродовж 2024/2025 навчального року:
1.1.1. Керуватися вищезазначеними нармативно-правовими документами.
1.1.2. Дотримуватися функціональних обов’язків відповідно до Положення «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами».
1.2. Керівнику групи Могіш А.Ф., класному керівнику Ігнатишин Л.М. та асистенту вчителя Беці Н.В.:
1.2.1 Сприяти створенню належного мікроклімату в класному колективі.
1.2.2. Здійснювати спостереження за дитиною з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб.
1.2.3. Проводити інформаційно-просвітницьку роботу у закладі освіти серед педагогів та педагогинь, батьків і дітей щодо створення безпечного освітнього середовища для дітей з ООП.
Голосували: «за» -6; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
2.Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів команди із вимогами до оформлення ІПР, наголосила на тому, що метою ІПР є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з ООП з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини. ІПР та ІПН Беци Максима має передбачати:
- модифікацію змісту навчання;
- проведення занять з самообслуговування;
- методичну підтримку педагогічних працівників закладу освіти та консультації учасників освітнього процесу з фахівцями ІРЦ;
- посилену увагу з боку психолога до батьків учня;
- навчання за розкладом класу;
- відвідування корекційно-розвиткових занять.
Виступили:
Яворська Т.В., консультантка Воловецького ІРЦ, практична психологиня гімназії, яка ознайомила членів КППС з особливостями психологічного розвитку учня.
Ігнатишин Л.М., класний керівник 1 класу, яка вела спостереження за учнем з початку навчального року. Вчителька зазначила, що в учня інтерес до отримання знань, допитливість, прагнення до розвитку пізнавальних здібностей, отримання задоволення від інтелектуальної діяльності відсутні. Недостатньо усвідомлює поставленні завдання. Знання, вміння використовує переважно механічно. Засвоєння соціально-побутових, навчальних і трудових навичок ускладнене, а в окремих випадках -- неможливе. Самостійно виконувати завдання не вміє. Потребує постійного контролю, підтримки та допомоги з боку педагогів. Людмила Михайлівна запропонувала модифікувати навчальні предмети інва-ріантної складової, а саме: інтегровані курси «Я досліджую світ», «Українська мова» та математику.
Куля А.В., вчителька іноземної мови (німецької), яка запропонувала іноземну мову (німецьку) також модифікувати.
2.1. Учасницям КППС:
2.1.1. Скласти індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами до 17.09.2024 року.
2.2. Класному керівнику Ігнатишин Л.М. та вчительці іноземної мови (німецької) Кулі А.В. модифікувати такі навчальні предмети інваріантної складової: інтегровані курси «Я досліджую світ», «Українська мова», математику та іно-земну мову (німецьку).
2.3. Класному керівнику Ігнатишин Л.М. ознайомити із індивідуальною програ-мою розвитку дитини з особливими освітніми потребами одного з батьків.
Голосували: «за» -6; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
Брунцвик Г.М., вчительку-реабілітолога Воловецького ІРЦ, яка зазначила, що в результаті проведення психолого-педагогічної оцінки розвитку особи Беці Максиму, учневі 1 класу, визначено категорію освітніх інтелектуальних труднощів тяжкого ступеня прояву, яка потребує 4 рівня підтримки в освітньому процесі (відповідно до додатку 1 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО).
3. Ухвалили:
3.1.Визначити для Беци Максима категорію інтелектуальних труднощів тяжкого ступеня прояву та 4 рівень підтримки в освітньому процесі.
Голосували: «за» -6; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
4. Слухали:
Могіш А.Ф., голову команди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка сказала, що відповідно до 4 рівня підтримки особа потребує проведення корекційно-розвиткових занять у загальній кількості 6 години на тиждень. Для Беци Максима ефективними будуть заняття з розвитку мовлення, корекції розвитку, а також лікувальної фізкультури. Обов’язковим також є забезпечення у закладі освіти іншою додатковою підтримкою відповідно до потреб і можливостей учня, тобто допоміжними засобами навчання.
Виступили:
Яворська Т.В., консультантка Воловецького ІРЦ, практична психологиня гімназії, яка запропонувала розділити психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у такій кількості: «Розвиток мовлення»—2 години, «Корекція розвитку»- 2 години, «Лікувальна фізкультура» – 2 години.
4. Ухвалили:
4.1.Визначити проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг на І семестр 2024-2025 н.р. у загальній кількості 6 годин на тиждень, а саме: «Розвиток мовлення»—2 години, «Корекція розвитку»- 2 години, «Лікувальна фізкультура» – 2 години.
4.2. Фахівцям Воловецького ІРЦ:
4.2.1. Корекційно-розвиткові заняття проводити на базі Воловецького ІРЦ.
4.2.2. Проведені заняття фіксувати в Журналі обліку корекційно-розвиткових занять з учнем з ООП.
4.3. Класному керівнику Ігнатишин Л.М. погодити графік проведення корекційно-розвиткових занять з одним із батьків.
4.4. Всім членам команди психолого-педагогічного супроводу:
4.4.1. Створити оптимальні умови для навчання дитини з ООП та проводити консультативну роботу щодо особливостей її розвитку.
4.4.2.Здійснювати корекційно-педагогічний супровід щодо підтримки та допомоги дитині у вирішенні завдань особистісного розвитку.
Голосували: «за» -6; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
Ознайомлені:
Заступник директора з НВР __________ А.Ф. Могіш
Класний керівник __________Л.М. Ігнатишин
Вчитель іноземної мови ( німецька) __________А.В. Куля
Фахівець ІРЦ, практична психологиня __________Т.В. Яворська
Вчителька-реабілітолог __________ Г.М. Брунцвик
Мати, вчителька-асистент ___________Н.В. Беца
ПРОТОКОЛ № 1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Якима Андрія, учня 5 класу
Скотарської гімназії ім.Р. Ігнатишина
10.09.2024 року
Голова команди: А. Ф. Могіш
Секретар команди: А.В. Куля
Присутні:
ПІБ |
Посада |
А.В. Куля |
класний керівник, вчителька іноземної мови( ні-мецької) |
А.Ф. Могіш |
заступниця директора з НВР, вчителька інтегро-ваного курсу «Мистецтво» та технологій |
М.М. Беца |
директор гімназії, вчитель інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» |
А.М. Кантимир |
вчителька української мови та літератури |
А.О. Чокнадій |
вчителька математики |
О.В. Мисар |
вчителька іноземної мови( англійської) |
Я.С. Мартин |
вчитель інтегрованого курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» |
Н.П. Шутка |
вчителька зарубіжної літератури |
Ю.М. Конепуд |
вчитель інформатики |
Д.П. Беца |
вчителька інтегрованого курсу «Пізнаємо приро-ду» |
В.В. Ігнатишин |
вчитель фізичної культури |
консультантка ІРЦ, практична психологиня гімназії |
|
Р.Р. Берегій |
вчителька-асистент |
В.В. Яким |
батько |
Порядок денний
1. Про порядок організації інклюзивного навчання у закладі освіти.
2. Про складання та затвердження ІПР:
2.1. Розробка індивідуальних цілей в ІПР згідно потреб та можливостей учня
з ООП;
2.2. Адаптація та модифікація змісту навчання.
3. Перегляд категорії труднощів та рівні підтримки учня з ООП.
4. Про планування корекційно-розвиткових занять на І семестр 2024-2025 навчального року.
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка розповіла, що організація інклюзивного навчання у закладі освіти в 2024-2025 навчальному році здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та «Порядку організації інклю-зивного навчання у закладах загальної середньої освіти», затвердженого поста-новою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (із змінами), з урахуванням категорії особливих освітніх потреб та рівнів підтримки, реко-мендованих інклюзивно-ресурсним центром, розпорядження Кабінету Міністрів України від 07 червня 2024 року № 527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки», листів Міністерства освіти і науки України № 6/679-24 від 03.09.2024 року «Про орга-нізацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році», № 1/13094-23 від 31.08.2023 року «Про організацію освіт-нього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році», №1/10258-22 від 06.09.2022 року «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році», методичних рекомендацій «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особли-вими освітніми потребами» та Положень «Про організацію інклюзивного навчання в Скотарській гімназії імені Руслана Ігнатишина», «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Аліна Федорівна ознайомила присутніх з наказом « Про склад команди психоло-го-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Також голова команди наголосила, що батьки – важлива частина навчальної команди дитини з ООП і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дитини в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; брати участь у розробленні ІПР дитини тощо.
Виступили:
Яворська Т.В., консультантка Воловецького ІРЦ, практична психологиня гімназії, зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладі освіти, яка здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закладу освіти, на основних принципах, завданнях та функціях. Запропонувала консультативну допомогу батькам дитини з ООП щодо особливостей її розвитку. Наголосила про важливість створення здорового мікроклімату в родині для повноцінного розвитку дитини.
1.Ухвалили:
1.1. Учасиникам та учасницям КППС дитини з ООП впродовж 2024/2025 навчального року:
1.1.1. Керуватися вищезазначеними нармативно-правовими документами.
1.1.2. Дотримуватися функціональних обов’язків відповідно до Положення «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітні-ми потребами».
1.2. Керівнику групи Могіш А.Ф., класному керівнику Кулі А.В. та асистентці вчителя Берегій Р.Р.:
1.2.1 Сприяти створенню належного мікроклімату в класному колективі.
1.2.2. Здійснювати спостереження за дитиною з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб.
1.2.3. Проводити інформаційно-просвітницьку роботу у закладі освіти серед педагогів та педагогинь, батьків і дітей щодо створення безпечного освітнього середовища для дітей з ООП.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
2.Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів команди із вимогами до оформлення ІПР, наголосила на тому, що метою ІПР є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з ООП з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини. Також Аліна Федорівна наголосила, що вчителі-предметники проводили спостереження за учнем на уроках для того, щоб визначити його рівень знань, умінь та навичок.
Виступили:
Куля А.В., класний керівник 5 класу, яка вказала на сильні сторони та потреби Анатолія, зазначила, що ступінь адаптації до вчителів у 5 класі на достатньому рівні. На уроках проявляє активність, зосередженість. Бере участь у повсякденній життєдіяльності класу, у груповій роботі на уроках, спільних іграх, виховних заходах.
Яворська Т.В., практична психологиня гімназії, яка ознайомила членів КППС з особливостями психологічного розвитку учня. Також наголосила, що учневі потрібно підвищувати самооцінку, формувати соціальні, вольові якості, навички концентрації та сприяти мовленнєвому розвитку.
Берегій Р.Р., асистентку вчителя, яка звернула увагу присутніх на те, що адаптацію учень проходить успішно. Відмітила, що Андрій навчальний матеріал засвоює на рівні з однокласниками, але потребує контролю і допомоги з боку педагогів. Виникають труднощі щодо концентрації уваги.
Кантимир А.М., вчителька української мови та літератури, яка сказала, що важко учневі переказувати текст, писати власні висловлювання. Він часто неправильно наголошує слова, але осмислює прочитане, описує емоційний стан персонажів, виявляє своє ставлення до змісту тексту. У письмових роботах виявляє самостійність, але каліграфія, охайність потребують покращення.
2.Ухвалили:
2.1. Учасникам та учасницям КППС:
2.1.1. Скласти індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами до 17.09.2024 року.
2.1.2. Використовувати допоміжні засоби навчання, урізноманітнювати методи і прийоми навчання.
2.1.3. Працювати з учнем для розвитку його сильних сторін, емоційно наси-чувати спілкування з дитиною, постійно спонукати до правильної вимови, більше читати і переказувати тексти.
2.1.4. Застосовувати уповільнений темп навчання, надавати більше часу для обдумування відповіді та запису, застосовувати повторюваність, закріплювати новий матеріал з опорою на наочність.
2.1.5. Створювати умови, які стимулюватимуть навчання і виникнення втоми.
2.1.6. Тісно співпрацювати для досягнення мети.
2.2. Вчительці-асистентці, Берегій Р.Р. ознайомити із оновленою індивідуаль-ною програмою розвитку дитини з особливими освітніми потребами учня 5 класу, Сличка Анатолія одного з батьків.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
3.Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи яка сказала, що відповідно до висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 05 червня 2024 року в Андрія функціональні труднощі легкого спупеня прояву (мовленнєва функція) та рекомендований ІІ рівень підтримки.
3.Ухвалили:
3.1. Вважати в Якима Андрія, учня 5 класу особливі освітні потреби, а саме функціональні труднощі легкого ступеня прояву (мовленнєва функція) та ІІ рівень підтримки
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
4. Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка сказала, що відповідно до ІІ рівня підтримки відводиться до 2 корекційних занять, а саме: «Корекція розвитку» та «Розвиток мовлення». Ці корекційно-розвтикові заняття будуть проводитися фахівцями при Воловецькому ІРЦ.
Виступили:
Яворська Т.В., консультантка Воловецького ІРЦ, практична психологиня гімназії, яка наголосила, що учневі необхідні корекційні заняття з розвитку та корекції мовлення для посилення мовленнєвої активність, формування комунікативних навичок.
4. Ухвалили:
4.1.Визначити проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг на І семестр 2024-2025 н.р. у загальній кількості 2 годин на тиждень, а саме: «Розвиток мовлення»—1 година, «Корекція розвитку»- 1 година.
4.2. Фахівцям Воловецького ІРЦ:
4.2.1. Корекційно-розвиткові заняття проводити на базі Воловецького ІРЦ.
4.2.2. Проведені заняття фіксувати в Журналі обліку корекційно-розвиткових занять з учнем з ООП.
4.3. Вчительці-асистентці Берегій Р.Р. погодити графік проведення корекційно-розвиткових занять з одним із батьків.
4.4.Всім членам команди психолого-педагогічного супроводу:
4.4.1. Створити оптимальні умови для навчання дитини з ООП та проводити консультативну роботу щодо особливостей її розвитку.
4.4.2. Здійснювати корекційно-педагогічний супровід щодо підтримки та допомоги дитині у вирішенні завдань особистісного розвитку.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
Ознайомлені:
Заступниця директора з навчально-виховної роботи,
вчителька інтегрованого курсу
«Мистецтво» та технологій __________А.Ф. Могіш
Класний керівник,
вчителька іноземної мови (німецької) __________ А.В. Куля
Директор гімназії, вчитель інтегрованого курсу
«Здоровя, безпека та добробут» __________ М.М. Беца
Вчителька української мови та літератури __________ А.М. Кантимир
Вчителька математики __________ А.О.Чокнадій
Вчителька іноземної мови( англійської) __________ О.В. Мисар
Вчитель інтегрованого курсу «Вступ до історії
України та громадянської освіти» __________ Я.С. Мартин
Вчителька зарубіжної літератури __________ Н.П.Шутка
Вчитель інформатики __________ Ю.М.Конепуд
Вчителька інтегрованого курсу
«Пізнаємо природу» __________ Д.П. Беца
Вчитель фізичної культури __________ В.В. Ігнатишин
Консультантка ІРЦ, практична психологиня гімназії _________ Т.В. Яворська
Вчитель-асистент __________ Р.Р. Берегій
Батько _________ В.В. Яким
ПРОТОКОЛ № 1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Сличка Анатолія, учня 5 класу
Скотарської гімназії ім.Р. Ігнатишина
10.09.2024 року
Голова команди: А. Ф. Могіш
Секретар команди: А.В. Куля
Присутні:
ПІБ |
Посада |
А.В. Куля |
класний керівник, вчителька іноземної мови( ні-мецької) |
А.Ф. Могіш |
заступник директора з НВР, вчителька інтегрованого курсу «Мистецтво» та технологій |
М.М. Беца |
директор гімназії, вчитель інтегрованого курсу «Здоровя, безпека та добробут» |
А.М. Кантимир |
вчителька української мови та літератури |
А.О. Чокнадій |
вчителька математики |
О.В. Мисар |
вчителька іноземної мови( англійської) |
Я.С. Мартин |
вчитель інтегрованого курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» |
Н.П. Шутка |
вчителька зарубіжної літератури |
Ю.М. Конепуд |
вчитель інформатики |
Д.П. Беца |
|
В.В. Ігнатишин |
вчитель фізичної культури |
Р.Р. Берегій |
вчителька-асистент |
Л.М.Копча |
мати |
Порядок денний
1. Про порядок організації інклюзивного навчання у закладі освіти.
2. Про складання та затвердження ІПР:
2.1. Розробка індивідуальних цілей в ІПР згідно потреб та можливостей учня з ООП;
2.2. Адаптація та модифікація змісту навчання.
3. Перегляд категорії труднощів та рівні підтримки учня з ООП.
4. Про планування корекційно-розвиткових занять на І семестр 2024-2025 навчального року.
- Слухали:
Могіш А.Ф.,голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи яка розповіла, що організація інклюзивного навчання у закладі освіти в 2024-2025 навчальному році здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та «Порядку організації інклю-зивного навчання у закладах загальної середньої освіти», затвердженого поста-новою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (із змінами), з урахуванням категорії особливих освітніх потреб та рівнів підтримки, реко-мендованих інклюзивно-ресурсним центром, розпорядження Кабінету Міністрів України від 07 червня 2024 року № 527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження опе-раційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки», листів Міністерства освіти і науки України № 6/679-24 від 03.09.2024 року «Про організацію освіт-нього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році», № 1/13094-23 від 31.08.2023 року «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році», №1/10258-22 від 06.09.2022 року «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році», методичних рекомендацій «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» та Положень «Про організацію інклюзивного навчання в Скотар-ській гімназії імені Руслана Ігнатишина», «Про команду психолого-педаго-гічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Аліна Федорівна ознайомила присутніх з наказом « Про склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Також голова команди наголосила, що батьки – важлива частина навчальної команди дитини з ООП і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дитини в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; брати участь у розробленні ІПР дитини тощо.
Виступили:
Яворська Т.В., консультант ІРЦ, практична психологиня гімназії, зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладі освіти, яка здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закладу освіти на основних принципах, завданнях та функціях. Запропонувала консультативну допомогу батькам дитини з ООП щодо особливостей її розвитку. Наголосила про важливість створення здорового мікроклімату в родині для повноцінного розвитку дитини.
1.Ухвалили:
1.1. Учасиникам та учасницям КППС дитини з ООП впродовж 2024/2025 навчального року:
1.1.1. Керуватися вищезазначеними нармативно-правовими документами.
1.1.2. Дотримуватися функціональних обов’язків відповідно до Положення «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітні-ми потребами».
1.2. Керівнику групи Могіш А.Ф., класному керівнику Кулі А.В. та асистенту вчителя Берегій Р.Р.:
1.2.1 Сприяти створенню належного мікроклімату в класному колективі.
1.2.2. Здійснювати спостереження за дитиною з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб.
1.2.3. Проводити інформаційно-просвітницьку роботу у закладі освіти серед педагогів та педагогинь, батьків і дітей щодо створення безпечного освітнього середовища для дітей з ООП.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
2.Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів команди із вимогами до оформлення ІПР, наголосила на тому, що метою ІПР є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з ООП з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини. Також Аліна Федорівна наголосила, що вчителі-предметники проводили спостереження за учнем на уроках для того, щоб визначити його рівень знань, умінь та навичок.
Виступили:
Куля А.В., класний керівник 5 класу, яка вказала на сильні сторони та потреби Анатолія, зазначила, що ступінь адаптації до вчителів у 5 класі на достатньому рівні.
Кантимир А.М., вчителька української мови та літератури, яка зазначила що звуковимова не відповідає віку, не чітко вимовляє всі звуки, при вимові слів порушує їх складову структуру. Має певні труднощів при узгодженні слів за родом, числом та відмінком при спілкуванні українською мовою. Йому потрібна додаткова концентрація на уроці, додаткове пояснення та зацікавленість.
2.1. Учасникам та учасницям КППС:
2.1.1. Скласти індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами до 17.09.2024 року.
2.1.2. Використовувати допоміжні засоби навчання, урізноманітнювати методи і прийоми навчання.
2.1.3. Працювати з учнем для розвитку його сильних сторін, емоційно наси-чувати спілкування з дитиною, постійно спонукати до правильної вимови, більше читати і переказувати тексти.
2.1.4. Застосовувати уповільнений темп навчання, надавати більше часу для обдумування відповіді та запису, застосовувати повторюваність, закріплювати новий матеріал з опорою на наочність.
2.1.5. Створювати умови, які стимулюватимуть навчання і виникнення втоми.
2.1.6. Тісно співпрацювати для досягнення мети.
2.2. Вчительці-асистентці Берегій Р.Р. ознайомити із оновленою індивідуаль-ною програмою розвитку дитини з особливими освітніми потребами одного з батьків.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
3.Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи яка сказала, що відповідно до висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 05 червня 2024 року в Анатолія функціональні труднощі помірного спупеня прояву (мовленнєва функція) та рекомендований ІІІ рівень підтримки.
3.Ухвалили:
3.1. Вважати в Сличка Анатолія, учня 5 класу особливі освітні потреби, а саме функціональні труднощі помірного ступеня прояву (мовленнєва функція) та ІІІ рівень підтримки.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
4. Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступницю директора з навчально-виховної роботи, яка сказала, що відповідно до ІІІ рівня підтримки відводиться до 4 корекційних занять, а саме: «Корекція розвитку» -- 2 години та «Розвиток мовлення»-- 2 години. Ці корекційно-розвтикові заняття будуть проводитися фахівцями при Воловецькому ІРЦ.
Виступили:
Яворська Т.В., консультантка ІРЦ, практична психологиня гімназії, яка наголосила, що учневі необхідні корекційні заняття з розвитку та корекції мовлення для посилення мовленнєвої активності, формування комунікативних навичок.
4. Ухвалили:
4.1.Визначити проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг на І семестр 2024-2025 н.р. у загальній кількості 4 годин на тиждень, а саме: «Розвиток мовлення»—2 години, «Корекція розвитку»- 2 го-дини.
4.2. Фахівцям Воловецького ІРЦ:
4.2.1. Корекційно-розвиткові заняття проводити на базі Воловецького ІРЦ.
4.2.2. Проведені заняття фіксувати в Журналі обліку корекційно-розвиткових занять з учнем з ООП.
4.3. Вчительці-асистентці Берегій Р.Р. погодити графік проведення корекційно-розвиткових занять з одним із батьків.
4.4.Всім членам команди психолого-педагогічного супроводу:
4.4.1. Створити оптимальні умови для навчання дитини з ООП та проводити консультативну роботу щодо особливостей її розвитку.
4.4.2.Здійснювати корекційно-педагогічний супровід щодо підтримки та допомоги дитині у вирішенні завдань особистісного розвитку.
Голосували: «за» -14; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
Ознайомлені:
Заступник директора з навчально-виховної роботи,
вчителька інтегрованого курсу
«Мистецтво» та технологій __________А.Ф. Могіш
Класний керівник,
вчителька іноземної мови (німецької) __________ А.В. Куля
Директор гімназії, вчитель інтегрованого курсу
«Здоровя, безпека та добробут» __________ М.М. Беца
Вчителька української мови та літератури __________ А.М. Кантимир
Вчителька математики __________ А.О.Чокнадій
Вчителька іноземної мови( англійської) __________ О.В. Мисар
Вчитель інтегрованого курсу «Вступ до історії
України та громадянської освіти» __________ Я.С. Мартин
Вчителька зарубіжної літератури __________ Н.П.Шутка
Вчитель інформатики __________ Ю.М.Конепуд
Вчителька інтегрованого курсу
«Пізнаємо природу» __________ Д.П. Беца
Вчитель фізичної культури __________ В.В. Ігнатишин
Консультант (практичний психолог)
Воловецького ІРЦ _________ Т.В. Яворська
Вчитель-асистент __________ Р.Р. Берегій
Мати _________Л.М. Копча
ПРОТОКОЛ №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Копчі Андрія, учня 2 класу
Скотарської гімназії ім.Р. Ігнатишина
10.09.2024 року
Голова команди: А. Ф. Могіш
Секретар команди: Л.М. Лакатош
Присутні :
ПІБ |
Посада |
А.Ф. Могіш |
заступник директора з навчально-виховної ро-боти |
Л.М. Лакатош |
класний керівник |
А.В.Куля |
вчителька іноземної мови ( німецької) |
М.М.Беца |
вчитель фізичної культури |
Т.В. Яворська |
фахівець ІРЦ, практичний психолог гімназії |
Г.М. Брунцвик |
|
Г.В.Шепа |
вчитель-асистент |
В.П.Копча |
батько |
Порядок денний
1. Про порядок організації інклюзивного навчання у закладі освіти.
2. Про складання та затвердження ІПР:
2.1. Розробка індивідуальних цілей в ІПР згідно потреб та можливостей учня
з ООП;
2.2. Адаптація та модифікація змісту навчання.
3. Визначення категорії труднощів та рівня підтримки учня з ООП.
4. Про планування корекційно-розвиткових занять на І семестр 2024-2025 навчального року.
- Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка розповіла, що організація інклюзивного навчання у закладі освіти в 2024-2025 навчальному році здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та «Порядку організації інклю-зивного навчання у закладах загальної середньої освіти», затвердженого поста-новою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (із змінами), з урахуванням категорії особливих освітніх потреб та рівнів підтримки, реко-мендованих інклюзивно-ресурсним центром, розпорядження Кабінету Міністрів України від 07 червня 2024 року № 527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки», листів Міністерства освіти і науки України № 6/679-24 від 03.09.2024 року «Про орга-нізацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році», № 1/13094-23 від 31.08.2023 року «Про організацію освіт-нього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році», №1/10258-22 від 06.09.2022 року «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році», методичних рекомендацій «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» та Положень «Про організацію інклюзивного навчання в Скотарській гімназії імені Руслана Ігнатишина», «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Аліна Федорівна ознайомила присутніх з наказом «Про склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами». Також голова команди наголосила, що батьки – важлива частина навчальної команди дитини з ООП і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дитини в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; брати участь у розробленні ІПР дитини тощо.
Виступили:
Брунцвик Г.М., вчитель-реабілітолог Воловецького ІРЦ, яка зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладі освіти, що здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закла-ду освіти на основних принципах, завданнях та функціях. Запропонувала консультативну допомогу батькам дитини з ООП щодо особливостей її розвитку. Наголосила про важливість створення здорового мікроклімату в родині для повноцінного розвитку дитини.
1.1. Учасиницям КППС дитини з ООП впродовж 2024/2025 навчального року:
1.1.1. Керуватися вищезазначеними нармативно-правовими документами.
1.1.2. Дотримуватися функціональних обов’язків відповідно до Положення «Про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами».
1.2. Керівнику групи Могіш А.Ф., класному керівнику Лакатош Л.М. та асистенту вчителя Шепі Г.В.:
1.2.1 Сприяти створенню належного мікроклімату в класному колективі.
1.2.2. Здійснювати спостереження за дитиною з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб.
1.2.3. Проводити інформаційно-просвітницьку роботу у закладі освіти серед педагогів та педагогинь, батьків і дітей щодо створення безпечного освітнього середовища для дітей з ООП.
Голосували: «за» -8; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
2.Слухали:
Могіш А.Ф., голову каманди, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів команди із вимогами до оформлення ІПР, наголосила на тому, що метою ІПР є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з ООП з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини. ІПР та ІПН Копчі Андрія має передбачати:
- модифікацію змісту навчання;
- проведення занять з самообслуговування;
- методичну підтримку педагогічних працівників закладу освіти та консультації учасників освітнього процесу з фахівцями ІРЦ;
- посилену увагу з боку психолога до батьків учня;
- навчання за розкладом класу;
- відвідування корекційно-розвиткових занять.
Виступили:
Яворська Т.В., консультант (практичний психолог) Воловецького ІРЦ, яка ознайомила членів КППС з особливостями психологічного розвитку учня.
Лакатош Л.М., класний керівник 2 класу, яка вела спостереження за учнем з 1 класу. Вчителька зазначила, що учень за рік навчання в гімназії засвоїв матеріал на низькому рівні. Має труднощі у запам’ятовуванні програмового матеріалу. Пам’ять короткотривала. Сам не працює, набутий матеріал самостійно не відтворює. Підвищена втомлюваність. Труднощі концентрації уваги. Недостатньо усвідомлює поставленні завдання. Знання, вміння використовує переважно механічно. Потребує постійного контролю, підтримки та допомоги з боку педагогів. Любов Михайлівна запропонувала модифікувати навчальні предмети інваріантної складової, а саме: інтегровані курси «Я досліджую світ», «Українська мова» , «Українська мова (читання)» та математику.
Куля А.В., вчителька іноземної мови (німецької), яка запропонувала іноземну мову (німецьку) також модифікувати.
2.Ухвалили:
2.1. Учасницям КППС:
2.1.1. Скласти індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами до 17.09.2024 року.
2.2. Класному керівнику Лакатош Л.М. та вчительці іноземної мови (німецької) Кулі А.В. модифікувати такі навчальні предмети інваріантної складової: інтегровані курси «Я досліджую світ», «Українська мова», «Українська мова (читання)», математику та іноземну мову (німецьку).
2.3. Класному керівнику Лакатош Л.М. ознайомити із індивідуальною програ-мою розвитку дитини з особливими освітніми потребами одного з батьків.
Голосували: «за» -8; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
Брунцвик Г.М., вчителя-реабілітолога Воловецького ІРЦ, яка зазначила, що за час навчання за Копчею Андрієм, учнем 2 класу, залишити категорію освітніх інтелектуальних труднощів середнього ступеня прояву, яка потребує продовження 4 рівня підтримки в освітньому процесі (відповідно до додатку 1 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО).
3. Ухвалили:
3.1.Залишити для Копчі Андрія категорію інтелектуальних труднощів середнього ступеня прояву та 4 рівень підтримки в освітньому процесі.
Голосували: «за» -8; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
4. Слухали:
Могіш А.Ф., голову команди, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка сказала, що відповідно до 4 рівня підтримки особа потребує проведення корекційно-розвиткових занять у загальній кількості 6 години на тиждень. Для Копчі Андрія ефективними будуть заняття з розвитку мовлення, корекції розвитку, а також лікувальної фізкультури. Обов’язковим також є забезпечення у закладі освіти іншою додатковою підтримкою відповідно до потреб і можливостей учня, тобто допоміжними засобами навчання.
Виступили:
Яворська Т.В., консультант (практичний психолог) Воловецького ІРЦ, запропонувала розділити психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у такій кількості: «Розвиток мовлення»—2 години, «Корекція розвитку»- 2 години, «Лікувальна фізкультура» – 2 години.
4. Ухвалили:
4.1.Визначити проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг на І семестр 2024-2025 н.р. у загальній кількості 6 годин на тиждень, а саме: «Розвиток мовлення»—2 години, «Корекція розвитку»- 2 години, «Лікувальна фізкультура» – 2 години.
4.2. Фахівцям Воловецького ІРЦ проводити корекційно-розвиткові заняття на базі Воловецького ІРЦ.
4.3. Класному керівнику Лакатош Л.М. погодити графік проведення корекційно-розвиткових занять з одним із батьків.
Голосували: «за» -8; « проти» - 0; «утрималися»- 0.
Ознайомлені:
Заступник директора з НВР __________ А.Ф. Могіш
Директор гімназії __________ М.М. Беца
Класний керівник __________Л.М.Лакатош
Вчитель фізичної культури __________ М.М. Беца
Вчитель іноземної мови ( німецька) __________А.В. Куля
Асистент вчителя ___________А.В.Шепа
Практичний психолог __________Т.В. Яворська
Фахівець-консультант ІРЦ __________ Г.М. Брунцвик
Батько ___________В.П.Копча